måndag 25 april 2016

Shopping i Amoreiras

Idag sov jag allt för länge. Igen. Men på kvällen tog jag mig själv i kragen och släpade mig ut till ett stort köpcenter, Amoreiras med hela 219 butiker, 50 restauranger och 2 biografer. Tog inte så länge att gå till köpcentret från hotellet där jag bor, men tillräckligt för att jag ska kunna säga att jag gått mycket idag, haha. 

Lite bilder från när jag var påväg mot köpcentret: Lisbon är nog så himla fint!


Blev inte så överdrivet med shopping, men något smått köpte jag iallafall. Har varit väldigt lugn på shoppingfronten denna resa faktiskt. Shoppade inga kläder alls på Malta, har istället njutit av allt jag fått uppleva!

 2 par byxor + parfym från ZARA
 Från Bershka köpte jag väldigt bekväma och sköna kläder. En röd enkel klänning, en grå topp och en svart blus. Inga märkvädigheter.
 
 Påvägen tillbaka till hotellet stannade jag vid en liten, mysig restaurang. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar