måndag 21 mars 2016

Imorgon åker jag mot varmare breddgrader igen



Godkväll.

Jag har så småningom packat klart allting. Imorgon är det nämligen dags för lite resande igen! Ensam. Usch, vad jag är nervös MEN SÅ JÄVLA TAGGAD.

Flyget lyfter 8:15 från Vanda flygplats så det blir tidig väckning imorgon. Jag tänkte jag skulle slänga in ett inlägg nu så att ni vet lite vad som händer. Liksom.

Jag har fått några frågor inför resan så tänkte att jag skriver snabbt ut dem här och svarar på dem, för jag vet att många är nyfikna!

Var du inte just på resa? Jo, har varit hemma ca 2 veckor.

Var var du och hur länge? USA (Kalifornien och Las Vegas), ca 5 veckor

Vart ska du nu på resa och hur länge stannar du? Imorgon åker jag till Malta, stannar där i 4 veckor. Sedan åker jag därifrån till Lissabon (Portugal) och är där en vecka

Varför reser du så mycket? För det passar sååå bra nu när jag är klar med skolan och så. Och så vill jag förkorta vintern här hemma :)

Varifrån har du fått pengar? Jobbat!!!

Vem åker du med denna resa? Me, myself and I

Varför åker du ensam på resa? För att jag vill ha tid för mig själv, klara mig själv, utveckla mig själv.. jaa, ni kanske fattar min point.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar